Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 2 septembrie 2011

Viitor.

Întreabă Skykery ce viitor am de gând să-mi clădesc... Ei bine, de mică mi-au plăcut artele, dar am renunțat la această idee pentru că, din pictură nu scoți mulți bani și nu vreau să ajung un artist neînțeles ce pictează Banca Națională pe Lipscani.

Așa că, am ales să intru la un liceu economic, unde știu că am un viitor, am mai multe ramuri pe care pot merge când ajung la facultate: de la A.S.E. Markenting, Comerț, Contabilitate, Finanțe Bănci etc, la Poliție Economică. E greu și tentațiile vor fi mari la poliția economică, dar se câștigă bani frumoși și, în plus, pot demonstra că nu toți polițiștii trebuie să fie corupți, nu?

O altă opțiune pentru mine ar fi jurnalismul, pentru că îmi place, nu este o facultate foarte grea și cred că m-aș descurca... Mi-aș găsi un job pe undeva, aici sau în afara țării, cu un salariu ok și cred că ar merge. 

Sunt încă nehotărâtă, dar mai am doi ani de zile să aleg ce voi face mai departe, la ce facultate voi merge. 

Voi ce faceți cu vitorul vostru?

2 comentarii:

  1. Spor la zbor spre viitor :)

    Pana una alta bine ai venit in primul Blog and roll de toamna!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca as mai termina o data clasa a opta... si as fi in postura sa imi aleg cariera... as pasi increzator spre medicina... mi se pare una dintre cele mai nobile ocupatii...

    RăspundețiȘtergere