Regula nr 1:

Have fun and share! :).

joi, 27 octombrie 2011

17.

Iata ca am ajuns la cea de-a 17 toamna a vietii mele si am o stare inexplicabila de fericire combinata cu melancolie, ura etc.

Am realizat ca prietenii adevarati stiu cand e ziua mea, prietenii mei ma iubesc neconditionat si imi demonstreaza asta de cate ori au ocazia.

Am 17 ani, da. Nu mai am de mult timp mentalitatea unui copil de varsta mea, dar sunt bucuroasa ca am abia 17 ani, cand ma gandesc ca problemele mele depasesc problemele unora ce au trecut de doua decenii din viata lor...

In astia 17 ani am trecut prin tot ce se putea trece, mai putin inchisoarea :)) am chiulit, am facut prostii, mi-au chemat parintii la scoala, am vazut cat de greu se face un ban si cat de repede se duce, m-am imbatat, am petrecut, mi-am iubit colegii in cel mai pur si adevarat mod posibil si nu regret nimic din ce am facut in anii astia.

Nu imi vine sa cred cand a trecut atata timp, dar uite ca am crescut... Cred ca daca ma uit acum la poze cu mine mica incep sa plang, cand vad cat de repede au trecut anii pe langa mine si ai mei...

Cam atat....

Somn usor,
Dianna.

2 comentarii: