Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Criză. Haos. Timp. etc

Hello! Nu am mai scris de aproape două săptămâni, dar iată și momentul liber pe care l-am prins ca să scriu ! Încep să povestesc în ordine cronologică, de când n-am mai scris până azi.

De când a început școala până acum am făcut 26 de absențe, toate în primele două săptămâni de când a început școala. Și a aflat diriga,s-a supărat și a trebuit să mă duc să îmi iau scutiri. Șipentru că întârziam la muncă, a trebuit să iau un taxi de la Poșta Vitan. Am căutat un taxi în zonă vreo 5 minute, mergeam de pe un trotuar pe altul și cum ajungeam, pleca... Și cică e criză, nu are lumea bani, dar a găsi un taxi lîn București e ca și cum ai încerca să găsești un taxi în New York... Până la urmă am găsi un taxi și am ajuns la muncă în timp util, dar mi se pare prea de tot să zici că e criză când o grămadă de  lume merge cu taxiul.... Eu știu că îmi bat joc de salariul meu, că merg mut cu taxiul în ultimul timp... Vreo 20% din el, dacanu mai mult, se duce pe taxi...

De multe ori mă simt ca un cal cu căpăstru pus, văd doar înainte: școală, munca, teme, somn și de la capăt următoarea zi... Îmi doresc să scriu din nou despre sentimentalisme, despre dragoste, despre ceea ce gândește o fată de 17 ani- da, mai am 5 zile și fac 17 ani.

Îmi doresc să am din nou iubit, să mă văd cu el, să stau la o cafea cu el și să vorbim, să plec din oraș cu el  etc etc etc.

Îmi e dor de băieții mei, am ajuns să îi văd din ce în ce mai rar, nu mai am habar de ce se întâplă în viața lor și îmi pare rău... Îmi doresc să petrec mai mult timp cu ei...

De multe ori simt că sunt prea mică și îmi irosesc anii de liceu muncind, dar chiar vreau să am banii mei și acum, că îi am, chiar nu vreau să renunț și să depind de ai mei ca înainte.

Cam atît am de zis momentan, sper să mai scriu zilele astea.

Vă pup,
Dianna.



2 comentarii:

  1. Eu am facut 10 absente si mi-a facut diriga capul calendar .

    RăspundețiȘtergere
  2. pai si mie mi-ar fi facut de mai devreme, daca ar fi observat... dar a crezut ca m-am lasat deacest "sport" :))

    RăspundețiȘtergere