Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 23 octombrie 2011

Despre mine.

Scrie Malli ca ii place la liceu, ca ii place viata asta, in graba, si mi-a dat si mie ideea sa scriu despre o zi "obisnuita" din viata mea de acum.

Dimineata ma trezesc foarte greu de obicei- desi ceasul suna pe la 6:30, eu ma dau jos din pat abia pe la 7. Pana ma imbrac, pana imi fac ghiozdanul etc se face 7:20-7:30 si, ca sa nu mai fac absente iau taxiul, in general, ca sa ajung in timp util la scoala sa stau si cu colegii la o tigare si un cappucino de la automat. 

De multe ori plec de la scoala si ma duc direct la munca, ca nu am timp sa ajung si acasa, dar atunci cand am timp si ajung si pe acasa nu imi dau seama cat de repede trece timpul si ma trezesc ca in 40 de minute trebuiesa fiu la munca si nu am timp de nimic... Asa ca iau, din nou, taxiul, pana la munca, ca acolo chiar nu pot intarzia. Seara plec in general cu metroul, ca nu plec singura si mai radem, mai glumim pe drum. 

Cu colegii nu am mai iesit de mult timp in oras, cu prietenii nici nu mai zic, cu multi nici nu am mai vorbit de ceva vreme... Si imi pare rau, pentru ca probabil s-au suparat pe mine...

Sper sa imi gasesc un tip atat de dragut cat sa inteleaga cat de obositor e pentru mine sa fac atatea si care sa ma sustina si apreciez ca prietenii mei ma apreciaza in adancul sufletelor lor pentru ca ma descurc cu toate si pentru ca nu ii las la greu, chiar daca nu imi zic asta.

Va multumesc mult, prieteni!
Dianna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu