Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Vis strain [2]

Scriam la inceputul anului ca abia astept sa plec din tara, ca as vrea sa ma mut la 18 ani si alte faze de genulsi am realizat cat de mult m-am schimbat. Mi-am schimbat mentalitate si am realizat ca ceea ce imi doream eu era ceea  ce gandea Dianna la 16 ani.

La 17, ma gandesc ca vreau sa petrec mai mult timp cu ai mei, ca viata e scurta si nu stii niciodata cand poti pierde pe cineva drag tie. Ma gandesc ca a ma muta sau a pleca din tara pana voi implini 20 de ani ar fi un gest imatur din partea mea, pentru ca am vazut ca nu e mare diferenta intre ce se intampla in tara si ce se intampla afara. Ma gandesc ca trebuie sa imi cladesc un viitor, sa fiu sigura pe mine, pe ceea ce imi doresc si sa am scopuri bine definite si realiste, pe care sa mi le pot indeplini singura.

Ma gandesc ca maine voi face 18 ani si va trebui sa-mi asum in totalitate toate deciziile pe care le fac si toate greselile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu