Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 23 iunie 2012

Concluzia finală...

Am lăsat blogul de o parte în ultimul an pentu ca am avut alte priorități, alte probleme pe cap. Dar chiar și așa, nu l-am uitat complet.

Nu am uitat că am cunoscut atâtea persoane importante, nu am uitat nici persoanele are m-au convins să îl fac și nu regret nimic din ce s-a întâmplat de când am creat acest blog.

Încă îmi doresc să public o carte și încă îmi doresc să ajung în primii 100 din ZeList. Cert e că nu am scăzut atât de tare cum mă așteptam.

Mi-am dat seama că mi-am ales greșit prioritățile și că nu trebuia să mă las luată de val atunci când m-am angajat. De fapt, nu trebuia să mă angajez. Au trecut zile și poate chiar săptămâni în care nu am avut deloc timp pentru mine. Au trecut luni întregi în care deschideam calculatorul o data pe săptămână și asta doar ca să îmi verific mailul... Noul anturaj de la muncă m-a făcut să cred că munca trebuie să fie pe primul loc și nu școala, familia sau prietenii...

Dar totuși, nu reget nimic.

M-am săturat și eu să promit atâtea și să nu reușesc să fac nimic așa că nu voi mai promite că o să scriu...

Pupici,

Dianna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu