Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 29 iunie 2012

E vara iar...

Da, e vara iar si din nou babele si mosii se plimba la ore de varf in ratb fara niciun motiv.

Astazi m-am evervat foarte tare cand eu mititica de mine veneam nervoasa de la scoala si masina era plina de mosi si babe, care mai de care cu mirosuri tot mai "interesante", de parca in 80 d ani ai lor nu au vazut nicio reclama la deodorante ...

Si pe langa nesimtirea de a sta jos cand poate altii, nu io, alti oameni muncitori de 30 de ani, au stat 8 ore in picioare pentru a avea ce pune pe masa, cand vor sa coboare intr-un final nu se uita nici in stanga, nici in dreapta. Te calca fara nicio rusine si scriu despre asta pentru ca mi s-a intamplat de vreo 4 ori in 10 statii de autobuz...

Asa ca, aveti grija la mosii si babele din ratb-uri!

2 comentarii:

  1. De ani de zile ma confrunt cu aceeasi problema, ii cauta m*****a pe acasa si ei umbla prin autobuze la ore de var cand e cod galben.Este incredibil cu cata nonsalanta si se mai mira de ce ii ia lumea la injuraturi uneori...Le merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate! Eu m am saturat ca barbatii sa stea jos (valabil pentru toate mijloacele de transport)iar femeile in picioare!
    Nu mai vorbim de mirosuri....

    RăspundețiȘtergere