Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 8 decembrie 2012

Politicieni, alegeri, cadouri.

De când a început campania electorală, Bucureștiul e schimbat. Și nu e schimbat în bine, noi nu evoluăm. Este, evident schimbat în rău. Pe fiecare stâlp de pe marginea străzilor există panouri care promovează politicieni. Și aceste panouri nu sunt deloc diferite. In tot sectorul 2 o vezi pe nu știu ce femeie îmbrăcată de mii de euro pentru acea poză, în tot sectorul 3 vezi senatori din partea USL și tot așa. Eu, sincer, nu prea le am cu politica, dar în momentul în care din partea ARD primești  pungi, sacoșe de piață, pixuri, brichete, desfăcătoare de bere și o ICOANĂ,cum să nu te enervezi?

La fel și din partea USL, că am înțeles că bătaia cea mai mare se dă între astea două... Vine unul, un băiat la vreo 23 de ani, la mine la ușă, să îmi dea ”ceva” din partea USL. Iau frumos bunul respectiv și intru în casă. Când desfac cutia, ce-mi văd ochii: un calculator de buzunar inscripționat cu numele partidului.  

Acum, întrebarea mea, ca majoră, este: pe cine ar trebui să votez? Să votez partidul care pune mai multe afișe pe stradă? Să votez partidul care îmi dă mai multe cadouri în punguță? Sau să votez partidul care a prezentat un raport detaliat legat de activittea sa în ultimul an? A,da, stați așa, că la noi în țară nu se face așa ceva.

De ce, în loc se dea mii sau chiar milioane de euro pe promovarea imaginilor unor anumite persoane, nu au modernizat școli? De ce nu au asfaltat străzi din comunele cu probleme? De ce nu au introdus apă curentă în localitățile în care lumea se duce la fântâna de la 5 kilometrii distanță să ia apă? De ce nu au investit în turism sau în industria extractivă? 

Cu toți banii irosiți pe icoane, brichete, desfăcătoare de bere, calculatore și mai știu eu ce alte prostii prin care se presupune că ei se promovează, ar fi putut îmbunătății imaginea României. Ar fi putut chiar să deschidă un centru pentru oamenii străzii, că tot vine iarna și iar o să îi vedem prin metrouri sau pe la canalele de pe trotuare. 

Oare Obama o fi dat brichete și icoane? Oare partidele din alte țări investesc atât pentru nimic? Nu cred.

Atunci, noi, românii, de ce am ajuns unde suntem acum? Putem face atâtea lucruri pentru țara noastră și putem deveni atât de cunoscuți. Suntem o țară unică, la propriu. Multe țări ar vrea să aibe ce avem noi, dar cei pe care îi alegem să ne ducă ”spre bine” sunt atât de incapabili încât cu fiecare partid nou la putere scădem din ce în ce mai mult în ochii celorlalte state.

În concluzie, eu nu voi merge la vot, pentru că nimeni nu merită votul meu atâta timp cât, de când sunt eu mică, am auzit doar promisiuni din partea tuturor, dar nimeni nu a făcut nimic pentru binele țării și al poporului pe care se presupune că îl reprezintă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu