Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 22 februarie 2013

M-am săturat ...

Pentru mine este al naibii de greu să renunț la atâtea lucruri care mă făceau fericită, care mă făceau să râd și pe care nu le mai pot recupera niciodată. Ideea e că blogul meu e modul în care realizez cât de mult m-am schimbat în toți acești ani. Dacă citiți postările de la început o să vă dați seama cât de imatură eram, ce fel de probleme îmi puneam eu atunci când eram mai mică.

Am ajuns într-un punct în care mă simt secată de putere. Nu mă mai simt în stare să fac nimic în afară de școală-mate-română-georgrafie-somn.

Ziceam că la 18 ani o să rup cluburile în două, o să ies când vreau afară, o să fac ce vreau, o să mă distrez într-una. Ei bine, vârsta aduce și niște responsabilități și aparent nu mă pot bucura atât de tare de această minunată vârstă pentru că am niște priorități.

Am atâtea planuri... Vreau să scriu, să plublic, vreau să fac atâtea lucruri pe care nu știu când sau cum o să le fac. Nu mai știu ce vreau, parcă aș fi într-un univers paralel în care am atâtea alegeri de făcut încât îmi vine să las totul de-o parte și să plec câteva zile să nu mai știu de nimic.

M-am săturat de școală, de mate, de română... DE TOT.

M-am săturat să îmi bat capul cu atâtea chestii care nu își iau rostul și care mă fac să îmi pierd concentrarea.

M-am săturat de mine.


Un comentariu:

  1. Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere