Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 30 martie 2013

Centenar.

Ieri mi s-a întâmplat cel mai ciudat lucru posibil. Am aflat că un imobil ce aparține liceului meu vechi de 150 de ani urma să fie demolat pentru a se construi o clădire de birouri în valoare de 6 milioane de euro. 

De ce m-a deranjat? Nu știu. Poate că m-am atașat de acest liceu și de oamenii care au făcut ca liceul ăsta să ajungă unde este acum. Poate mulți nu știu de el, dar este unul dintre puținele licee în care elevii chiar mai învață câte ceva și în care elevii sunt mândrii că poartă ținuta. Eu cel puțin mă bucur că am făcut această alegere, să ajung în acest liceu, să cunosc oamenii pe care îi cunosc astăzi și să mă bucur că stau la un pahar de vorbă cu ei.

Probabil că aș fi zis același lucru chiar dacă aș fi mers spre alt profil, spre alt liceu, dar cu siguranță nu mi-aș fi făcut aceeași prieteni cu care știu că o să mă întâlnesc și pe 15, 20 de ani la o cafea să vorbim despre afacerile noastre.

Revenind la subiectul inițial, minunatul primar al Sectorului 3 a avut această minunată și briliantă idee de a folosi Corpul A al instituției de învățământ unde studiez în prezent, pentru a face o nouă clădire de birouri, deoarece locația centrală a liceului meu este favorabilă scopului pentru care ar fi urmat să se construiască noua clădire. Evident că această dorință a primarului nu a mers mai departe, deoarece liceul meu este unit și direcțiunea nu ar fi permis în veci ca o clădire veche de 150 de ani să ajungă în mâinile unor oameni lipsiți de cultură, care să își bată joc de arhitectura imobilului.

Poate că liceul meu nu este cel mai performant, nu este ca în Marea Britanie, unde nu îți trebuie caiete pentru că fiecare clasă este dotată cu calculatoare de ultimă generație, dar chiar și scriind pe caiete și folosind markere pentru tablă, liceul meu s-a remarcat de fiecare dată prin excelența și profesionalismul de care atât profii, cât și elevii, dau dovadă an de an.

Ieri am fost atât de supărată din această cauză, nici nu vă puteți imagina cât de tare m-a deranjat când am aflat... Dar bine că nu s-a mers mai departe, pentru că acest lucru ar fi demonstrat încă o dată că trăim într-o țară de căcat și că orice ne-ar putea ajuta să ajungem mai sus este eliminat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu