Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 30 martie 2013

Jurnal de Bac. [1]

E cam târziu să încep să vorbesc despre asta, acum, pe ultima sută de metrii, dar decât deloc, mai bine acum.

Mi s-a luat de şcoală. Mi s-a luat de Bac şi m-am săturat să învăţ. Timp de 5 luni am învăţat şi învăţat şi exact acum, cînd este cel mai important să stau să învăţ, să mă asigur că ştiu totul pentru Bac, mie mi s-a luat.

Am ajuns într-un stadiu greu de explicat; nu mai suport şcoala, nu mai suport profesorii, nu mai suport să mai văd şcoli. Deci pur şi simplu cred că încep să devin alergică sau ceva la şcoală.

Am încercat prea mult timp să dau cel e mai bun din mine, să lucrez cât mai mult și să am rezultate cât mai bune în acest a școlar, și acum chiar nu mai pot.

Mă simt sleită de puteri. Simt că orice aș face nu am cum și nu aș putea să mă mai concentrez asupra învățatului. Creierul meu nu mai suportă informații noi. EU nu mai suport informații noi.

În ciuda faptului că eu eram cea care își dorea cel mai mult ca liceul să nu se termine niciodată, am ajuns în punctul în care ÎMI DORESC DIN TOT SUFLETUL să termin mai repede cu Bacul,să termin cu admiterea la facultate și SĂ PLEC. Două luni de zile să nu mai știe nimeni de mine. Două luni de zile să îmi relaxez corpul și mintea, să mă odihnesc. Să recuperez toate nopțile pierdute învățând la mate. Să pierd toate nopțile pe care le-am petrecut dormind înaintea unui test la școală.

Nu în doresc să se termine anii de liceu, sunt cei mai frumoși. Dar Bacul trebuie să treacă mai repede.

Nu mai suport.

Dianna.





(va continua...)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu