Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 31 martie 2013

Jurnal de Bac. [2]

De mâine începe minunatul proiect intitulat ”Școala altfel”. Câți dintre voi mergeți la școală, de fapt? Câți dintre voi chiar faceți școala altfel ? Ei bine, eu împreuna cu superdiriginta mea am făcut un proiect în această săptămână, inspirat din școlile americane. Într-una din zilele altfel elevii vor ajutați nu de profesori, ci de alți elevi.

Ce înseamnă asta mai exact? Înseamnă că profesorii doar semnează condica și elevii cu rezultate mai bune la materiile pentru Bac îi vor ajuta pe elevii care nu au chiar cele mai strălucite note. Eu, de exemplu, deja lucrez împreună cu un coleg la matematică. Nu știu câte cunoștințe noi a acumulat, dar știu că a câștigat mai multă încredere în el și știu că eu sunt mult mai sigură pe mine în ceea ce privește exercițiile la mate. 

Revenind la proiect, cred că în fiecare liceu ar trebui să se facă proiecte de genul, pentru că este cu totul altă atmosferă când te ajută un coleg, este cu totul altceva. Matematica devine distractivă, limba română prinde sens, iar geografia pare privită de pe un covor zburător. 

Ideea principală, la urma urmei, este ca școala să se facă, dar în alt mod. Evident că țara asta e de căcat și generația care vine din spate o să o facă și mai de căcat. Și evident că acest proiect care ar trebui să fie văzut ca o portiță de apropiere între profesori și elevi, ca o săptămână de relaxare, este văzută ca o vacanță în care Valea Regilor și Lipscaniul o să fie plin de copii de maxim 16 ani. Anunțați-mă,vă rog, când sistemul din România o să facă ceea ce trebuie și o să se impună. 




Dianna.



P.S. 1: dacă încă nu ați ajuns în clasa a 12-a, ascultați un sfat: apucați-vă de învățat de pe acum, că în a 12-a o să vă fie al naibii de greu ...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu