Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 3 aprilie 2013

Jurnal de Bac. (3)

OMG! Altceva nu pot să spun. Am avut o mare revelație.

Mai am DOAR 6 săptămâni până la Bac. DOAR.

Asta înseamnă că mai am:


  • 6 săptămâni de învățat 
  • 6 săptămâni de ieșit la benzinăria Mol de lângă liceu
  • 6 săptămâni de purtat uniformă
  • 6 săptămâni de mers la școală
  • 6 săptămâni de trezit la 6:45
  • 6 săptămâni de petrecut cu colegii
  • 6 săptămâni de chiulit
  • 6 săptămâni de dat teste
  • 6 săptămâni de luat note
  • 6 săptămâni de petrecut cu colegii
  • 6 săptămâni de petrecut cu colegii
  • 6 săptămâni de petrecut cu colegii
  • 6 săptămâni de petrecut cu colegii
  • 6 săptămâni de petrecut cu colegii
  • 6 săptămâni de petrecut în liceu.
Deci nu pot să cred. Nu vreau să cred. Nu vreau să cred că peste doar 6 săptămâni toți acești 4 ani de zile, toate momentele frumoase alături de colegi, de diriga, de profesori, toate certurile, toate prostiile pe care le-am făcut... Toate vor fi doar o diplomă de absolvire. Nu îmi doresc să se termine și nu vreau să trec de această etapă a vieții, chiar dacă trebuie. Liceul, dacă este trăit cum trebuie, fără droguri și anturaje nașpa, liceul este cel mai bun lucru pe care ți-l poți aminti în viață. 

De ce? De ce spun asta? De ce nu vreau să se termine? Simplu. În 1-4 abia știam ce e aia 1+1, în 5-8 eram prea concentrați pe noțiunea de profesor, pe noile materii pe care le studiam și eram destul de mici pentru ca părinții să ne ofere libertatea oferită în liceu. 9-12. 

Liceul. 

În a 9-a intri timid și cu capul plecat în liceu, gândindu-te că vrei să scapi cât mai repede. Apoi începi să cunoști oameni noi, începi să socializezi și începi să nu mai vrei să te mai desparți de oamenii noi pe care i-ai cunoscut. 

Clasa a 10-a e anul în care se întâmplă cele mai multe. Pentru că deja v-ați cunoscut ca și clasă, deja sunteți un grup unit și încep să apară prostiile: chiuluri peste chiuluri, fumat pe te miri unde, excursii, beții etc. 

Clasa a 11-a e momentul în care realizezi cât se schimbă oamenii. Realizezi cum sunt generațiile care vin în spatele tău, realizezi că mai ai puțin și trebuie să îți iei viața în propriile mâini. Dar până atunci de distrezi.

Ultima, dar cea mai frumoasă și mai importantă din viața unui licean este clasa a 12-a. De ce? În anul ăsta încep să apară mașinile, încep să apară plecările neașteptate pe ici, pe colo. Deja în a 12-a devenim mai apropiați, deja cafenelele sunt de domeniul trecutului și ”cafeneaua” devine casa unuia din noi. Deja în a 12-a profesorii știu cu ce clasă au de-a face. Deja în a 12-a începem să numărăm zilele până la Bac...

Și jur că nu vreau să scap de colegi, de prieteniile formate în acești 4 ani și nu îmi doresc să uit niciun moment din anii de liceu. Tot ce am făcut în acești 4 ani, toate zâmbetele pe care le-am furat și care mi s-au furat și toate lacrimile care au fost, nu le regret. Nu am cum să regret acești ani minunați petrecuți printre niște oameni atât de minunați.


-va continua-




Dianna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu