Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 16 august 2013

Facultate?!

Nu m-am gândit că vreodată o să îmi mai fie dor de vis vândut la gramaj, dar iată că aparenţele înşeală.

Şi nu numai în acest caz, am mai servit câteva porţii de "aparenţele înşeală" de când nu am mai scris. Am pierdut multe lucruri de când nu am mai scris, am realizat multe de când nu am mai scris, am iubit, am plâns, am urât, am vrut să încerc ceva nou, "matur", dar aparent vis vândut la gramaj este o parte din mine peste care nu pot să trec aşa uşor.

Ştiu că mereu spun asta şi după nu am timp să scriu, dar bloggingul mi-a oferit o altă percepţie asupra omului, ca persoană. Mi-a arătat că nu trebuie să cunoşti o persoană faţă în faţă pentru a putea ştii ceea ce îi place şi ce nu, mi-a arătat că fiecare om este diferit în felul său şi că lumea o să judece toată viaţa... Că unii o să aprecieze ceea ce faci, iar alţii o să te critice mereu; că nu sunt dese momentele în care poţi fi pe placul tuturor.

Între timp, de când nu am mai "vândut" vise, am trecut examenul maturităţii şi am intrat la Facultate. Ieri, când am fost la cumpărături, am rămas blocată în faţa rafturilor pline cu caiete de tot felul, pixuri pentru care m-aş lăsa de fumat ca să mi le cumpăr pe toate... Şi am realizat că nu mai am de ce să cumpăr toate aceste lucruri, că la Facultate nu îmi trebuie decât un pix, un highlighter şi un creion pentru orele de geometrie... Şi am realizat că am crescut şi am deschis blogul.

Am deschis blogul şi am început să citesc ce am scris aici de-a lungul anilor şi mi-am dat seama că oricât de mult ne-am dori ca timpul să stea în loc nu vom reuşi acest lucru şi că oricât am încerca să rămânem neschimbaţi, timpul ne schimbă, fie în bine, fie în rău... Acum 4 ani când am început să scriu URAM din tot sufletul matematica. Şi acum sunt studentă la Facultatea de Matematică. Acum îmi doresc să predau matematica. 

De când am început să scriu am început să mă maturizez, să încerc tot felul de lucruri, să fac tot felul de tâmpenii, să îmi fac prieteni, să pierd prieteni, să mă schimb...

Şi Facultatea este următorul pas în maturizarea mea şi în dezvoltarea mea personală... 

Un comentariu:

  1. Ajungi in postura in care intelegi ce-ti zicea toata lumea sa te bucuri de copilarie si de tot timpul liber pe care-l ai. Dupa ce termini si facultatea daca nu chiar de acum incepi sa te gandesti la viitor si nu stiu..pentru majoritatea arata infricosator chiar daca le pasa sau nu.

    RăspundețiȘtergere