Regula nr 1:

Have fun and share! :).

miercuri, 21 august 2013

Prietenă.

Ştiu, sunt o jegoasă de multe ori, ignor prieteni, nu răspund la telefon, uit să dau telefoane, mă pierd în detalii, vorbesc mult, vorbesc prost, am glume proaste, mă enervez repede, uit detalii din vieţile voastre, nu sunt mereu acolo pentru voi când aveţi nevoie de mine şi îmi schimb planurile de la un minut la altul şi nu puţine au fost dăţile când v-am lăsat baltă pentru altcineva sau pentru că a intervenit ceva.

Sunt o prietenă geloasă, posesivă, care îşi doreşte să nu vă împartă cu nimeni sau să vă piardă.

Sunt o prietenă rea când sunt realistă şi vă spun sincer lucruri pe care poate nu ar trebui să vi le spun eu, ci pe care ar trebui să le descoperiţi singure, dar sunt lucruri care ştiu că v-ar face să suferiţi.

Sunt o tâmpită pentru că de multe ori mi-am luat-o eu din cauza noastră de la profesori, de la diriga, de la părinţi, pentru că mă bag împreună cu voi în cele mai retardate experienţe ever. 

Sunt mămoasă pentru că vreau să mă asigur că sunteţi bine şi că, sub nicio formă, nu veţi face şoc hipotermic dacă vă aruncaţi în apă sau dacă aţi băut prea mult şi vomitaţi în chiuvetă.

Sunt a dracu când nu ţineţi camera curată şi eu fac curat toată excursia după voi sau când pierd la jocurile de cărţi, şi sunt în culmea fericirii când vă văd pe voi fericite.

Sunt o panaramă de fată când sunt cu voi şi nu îmi e teamă de nimic atunci când ştiu că oricât de multe rele mi s-ar întâmpla, pot să sun la 2 dimineaţa, la 5, la 18, pentru o consolare. Ştiu că pot să fiu ascultată şi certată. Ştiu că puteţi să faceţi mişto de mine şi 10 zile la rând pe un singur subiect, pentru că oricum ar fi, orice aţi face, o să vă iubesc mereu şi o să vă caut de fiecare dată când o să vreau să vă aud vocea, să mă asigur că sunteţi bine.

Cam asta sunt eu, 

Prietena voastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu