Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 31 august 2013

Un semn de la tine.

Parcă simt cum degetele mele vor să intre în mesaje și să îți spună că îmi e dor de tine, că te iubesc și că îmi doresc din tot sufletul să fii al meu.

Simt cum îmi doresc să vorbesc mereu cu tine. Simt cum îmi doresc mereu să îți aud vocea, să știu că ești bine.

Simt cum inima îmi sare, efectiv, din piept atunci când te văd și simt cum buzele mele ți-ar mai fura încă 818.627.999 de săruturi înainte să te las să pleci.

Dar simt totodată că sunt stresantă. Simt că ai nevoie de libertatea cu care erai obișnuit. Simt că simți că te țin pe loc, că te trag în jos. Simt că nu simți nevoia să îmi spui că ești bine. Simt că uneori uiți de mine sau pur și simplu nu ai chef să mă anunți și pe mine că ești bine.

Simt că uneori îmi ascunzi chestii, poate pentru binele meu, poate nu. Simt că sunt paranoică și că mă gândesc la toate scenariile posibile, dar așa sunt eu: sunt geloasă, posesivă, iubăreață, pupăcioasă, stresantă, nebună, ciudată, copilă. Și multe altele. 

Însă cu toate lucrurile pe care le simt nu am înnebunit încă, la propriu vorbind. Toate lucrurile pe care le simt mă fac să adorm din ce în ce mai greu. Mintea mă duce cu gândul la atâtea întrebări retorice încât mereu tre să găsesc niște răspunsuri care să mă liniștească, cel puțin până următoarea dimineață...

Așa cum și în seara asta încă nu am adormit și încă mă gândesc... la tine, la mine, la noi, la cât de mult aștept mesajul cu "am ajuns acasă", la cât de drăguț mi se pare să mă trezesc și să văd mesaje de la tine, mesaje de noapte bună, mesaje în care să îmi spui că ești nervos, trist, fericit, obosit, odihnit. Mesaje. Telefoane. Orice semn că te simți bine vorbind cu mine. Un semn de la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu