Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 29 septembrie 2013

O fată.

Secundă după secundă, minut după minut, aștept mesajul de la tine. Și așteptarea este groaznic de lungă, inima îmi bate tot mai tare și mi se taie respirația din ce în ce mai des... Sunt paranoică și mintea îmi zboară la tot felul de gânduri negre, ciudate, despre cum s-ar putea termina totul într-o secundă. Sunt geloasă și până și când mergi la liceu mă gândesc că alta te-ar putea avea în brațele ei... 

Sunt o fată.

O fată care îți unge sufletul, nu numai ție, ci tuturor celor din viața mea. O fată care își ajută toți prietenii și care nu se gândește numai la persoana ei, pentru că a învățat de-a lungul timpului cât de greu e să te descurci singur/ă. O fată care ascunde, în privirea-i, un puzzle cu o piesă lipsă, undeva în interiorul suflețelului sincer, și care nu lasă pe oricine să își încerce nororcul în descifrarea întregii imagini. 

O fată care, prin exemplul personal și nu numai, deschide ochii oamenilor și le arată că pot fi și altfel, mai buni, mai deschiși, mai sinceri, mai extrovertiți.

O fată care iubește sincer și necondiționat.

Sunt o fată. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu