Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 28 septembrie 2013

Ploaie de cuvinte.

Uite că iar m-am enervat. Nu, nu m-am enervat pentru că începe facultatea sau pentru că vremea de afară nu este exact cum vreau eu să fie. M-am enervat pentru că observ că majoritatea prieteniilor se pierd în timp, și că doar foarte puține dintre persoanele pe care le-am cunoscut vreodată și cu care am discutat și ieșit de nenumărate ori rămân în relații de ”bună ziua” cu tine după ce le oferi ceea ce vor.

În ziua de astăzi , mă jur, că peste jumătate din prieteniile pe care le poți avea în viață sunt bazate pe un interes ascuns sau cum s-ar spune în termeni ”contabilicești”, viciu. Și sincer, am încercat să nu aduc în discuție acest subiect în online, pentru că știu că e posibil să urmeze o serie de telefoane insistente, sau comentarii în care veți spune ”orice om are un interes la o altă persoană, mai ales într-o prietenie”. Nu mă înțelegeți greșit. Orice om are dreptul de a-și alege prietenii, de a-și alege propriul anturaj, propriul stil de viață. Și da, este normal să existe un anumit interes într-o prietenie, dar acel interes trebuie să fie unul altruist și să se bazeze pe a ”fura” calitățile cele mai bune a prietenului/ prietenei, a învăța din greșelile lui/ei, a-i fi alături în momentele grele pentru ca și tu să poți avea un umăr pe care să plângi atunci când viața o ia la vale.

Păi, și atunci de ce există cazuri în care tu dai totul și nu primești nici măcar un sfert înapoi? De ce imediat își face apariția o prezență de sex opus în viața cuiva, totul se năruie și prietenia de 2, 3,5 ani se duce pe apa sâmbetei? 

Sincer, am realizat cam târziu cine mi-a fost, îmi este și îmi va rămâne prieten/ă, mai ales acum, că am terminat liceul unde am legat o mare parte dintre aceste prietenii despre care vă vorbesc acum. Probabil multe persoane din agenda mea telefonică vor rămâne acolo doar pentru mesajele de onomastică, de Crăciun, de Paște sau când careva își va serba ziua de naștere. Și asta pentru că fiecare și-a găsit alte prietenii în care probabil interesele erau mai mari.

Sunt genul de persoană care o dată ce se implică într-o prietenie, de orice fel, dă totul și se așteaptă ca prietenia să dureze cât mai mult. Sunt genul care se aruncă cu tot corpul înainte, chiar dacă știu că e doar nisip și praf, și mi-o iau de fiecare dată, și până acum am tăcut și am mers mai departe, dar acum m-a scos din pepeni faptul că îmi văd prietenele că au ajuns dependente... de băieți. Eu sunt o fire libertină, independentă, căreia îi place să facă tot ce îi stă în putință singură, fără ajutorul sau sprijinul nimănui. Ei bine, nu aștept ca și oamenii crescuți în puf de lebădă să se descurce la fel, dar mi-ar plăcea să văd o mică sclipire de independență în relațiile pe care noi, adolescenții, le avem la vârsta asta și motivul pentru care m-am apucat la ora asta să scriu un ditai animalul de articol despre prietenii, interese și dependență este, după cum am menționat mai sus, că nu suport să văd oameni în general, dar în special prietene de-ale mele, că devin dependente de băieții cu care se află într-o relație. Aș înțelege dacă ar fi o relație de lungă durată, când au deja un an, doi de relație și încă se iubesc la nebunie. Dar după 3-4 luni de zile de relație să ajungi să îți iei iubitul peste tot, asta incluzând epilat, manichiură, sală, absolut peste tot, mi se pare penibil. 

După părerea mea, și cred că nu sunt singura care gândește așa, sunt unele chestii de-ale fetelor care trebuie să rămână de-ale fetelor și nu tre să le știe decât fetele, chestii intime, chestii personale, ce țin de estetică, atitudinea femeii, îngrijirea sa personală etc și despre care băieții chiar nu ar trebui să știe. Așa cum și ei au micile lor secrete prin care ne atrag zilnic și despre care noi nu știm nimic.

În fine, este un articol megalung și care probabil nu are vreun sens anume, este o ploaie de cuvinte aruncată la nervi în care am dezbătut mai multe teme care pe mine mă deranjează enorm la momentul actual, dar mă simt neputincioasă în fața dragostei eterne dintre el și ea- prietena mea, așa că voi încerca să dau unfollow și/sau delete from friends și să îmi văd de viața mea personală în continuare, ca și până acum.

Weekend plăcut,

Dianna.

Un comentariu:

  1. Nu esti singura cu o parere de genu. :) Tine capul sus! Scrii foarte frumos,Diana! :) P.S. Am scris cu anonim pentru a nu parea pupincurista si pentru ca te stiu doar din vedere si de pe facebook. :) Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere