Regula nr 1:

Have fun and share! :).

duminică, 1 septembrie 2013

That's a first!

Ultima zi de vară din cel mai important an din viața mea. 

Ultima zi de vară, care s-a dovedit și ea la fel de importantă ca toate celelalte zile cu evenimente importante din acest an.

În ultima zi de vară am făcut primii pași, mici și timizi, spre drumul care mă va duce la cariera mea. 

În aceeași ultimă zi de vară iubesc, în aceeași ultimă zi de vară m-am făcut să mă simt mândră de mine. În aceeași ultimă zi de vară din 2013, am învățat să învăț, am făcut cadouri și am îmbrățișat persoanele dragi.

În ultima zi de vară mi-am dat seama că trebuie să merg mai departe, să nu mă mai uit la trecut și să încep să mă bucur de prezent și de ce mi-ar putea rezerva viitorul.

Viitorul meu. Viitorul nostru, sper eu. 

Închei capitolul ”vara 2013” cu multă experiență câștigată. cu multe plânsete, cu un sentiment de bucurie inexplicabil, în primă fază când am trecut cu brio de Bac, iar apoi cu admiterea, iar spre finalul verii, o escapadă la mare, puțini nervi și, la începutul lui august, cu o alegere potrivită din punct de vedere sentimental.

Închei capitolul ”vara 2013” cerundu-mi scuze prietenilor care m-au chemat afară și cu care nu am putut să mă văd, îmi cer scuze băieților, cu care nu m-am mai văzut de ceva vreme, îmi cer scuze colegilor cu care nu am apucat să mă văd și îmi cer scuze tuturor celor pe care i-am uitat.

Mulțumesc, vară, pentru tot ce am trăit, pentru tot ce am simțit, pentru că m-am maturizat.

2 comentarii:

  1. Mai importanta decat experienta in sine este constientizarea si nu toti experimenteaza invatarea (din experienta, din greseli, din viata). Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Pentru ca imi place blogul tau, am inceput sa-l urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O toamna frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere