Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 30 decembrie 2013

Decembrie, luni

Ca în fiecare an, am ajuns în ultima zi de luni dintr-un an. Am intrat, practic, în ultimele 48 de ore din anul 2013 care, pentru mine a fost un an atââât de plin încât pare că au trecut minim 3 ani... Un an plin de realizări, pot spune, un an plin de iubire, despărțirea de liceu, întâlnirea cu facultatea, Bacul, permisul de conducere și multe altele...

Ultima zi de luni, zi în care trezitul la prima oră a dimineții a fost dat uitării, datorită vacanței de care mă bucur din plin în aceste momente; ultima zi de luni din an în care frigul intră prin geaca de iarnă și ne face obrajii roșii ca un rac.

E ultima luni din an în care scriu pe acest blog, și ultima luni din acest an în care îmi exprim sentimentele, gândurile și trăirile aici.

E ultima luni din acest an în care iubesc și ultima luni din acest an în care mă simt iubită.

E ultima zi de luni din acest an...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu