Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 28 decembrie 2013

Rețele de socializare.

Nu am mai scris de mult timp, și asta nu pentru că nu am avut timp, ci pentru că am fost într-o mică pană de idei. Însă, de ceva vreme am observat că tot apar în News Feed pagini pe Facebook cărora nici măcar nu le-am dat like, unde se postează fel și fel de așa numite ”știri”, despre lucruri complet ”interesante”, cum ar fi ” Catalin Maruta, alaturi de mama sa, intr-o imagine de 16.000 de LIKE-uri. Reactia fanilor: "Wow, semeni incredibil de bine cu ea"; și acest titlu apare ca postare a renumitei emisiuni ”Românii au talent”.  Ca să nu mai discut de titlurile postarilor de pe paginile gen Realitatea.net, RTV, Un show păcătos etc.


Pe zi ce trece apar din ce în ce mai multe pagini de genul, pline de ”știri” demne de adevărați jurnaliști cu experiență.

Glumesc.

Rețelele de socializare, în special Facebook-ul, pentru că acesta rămâne cea mai utilizată rețea de socializare, devin o sursă de manipulare prin intermediul tuturor acestor știri și a tuturor zvonurilor care apar postate de diverși oameni. Este, de asemenea, într-adevăr, un mod ușor și accesibil de promovare, atât a unor evenimente, cât si a produselor etc. 

Însă, un lucru care mi se pare de-a dreptul penibil și foarte greu pentru mine să accept, este faptul că nu mi se pare un lucru normal ca, în ziua de astăzi, copiii cu vârste între 5 și 14 ani să aibă cont personal de Facebook. Este de-a dreptul penibil să vezi copile îmbrăcate sumar doar de dragul de a fi sexy, ca vedetele pe care le găsesc pe internet sau băieți care se fotografiază lângă mașina vecinului cu ochelarii de soare ai tatălui...

Nu mai zic nimic. În fiecare zi devin din ce în ce mai imună la aceste aspecte care fac ca această rețea de socializare minunată și foarte îndrăgită să rămână cea mai cunoscută și utilizată. 

Pân' la următoarea citire,

O seară plăcută vă urez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu