Regula nr 1:

Have fun and share! :).

vineri, 10 ianuarie 2014

2013 review- februarie 2013

Luna a început, din punctul meu de vedere, cu mulți nervi constructivi- de ce? Pentru că mi-am dat seama lângă ce om îmi petrecusem eu o perioadă destul de lungă de timp și am încheiat încă din prima zi a lunii relația, spre fericirea mea și a prietenilor, care s-au bucurat de prezența mea care lipsise din viețile lor toată acea perioadă.



Și după aceea, am încercat să revin la hobby-ul meu de dinainte de blogging-pictatul:



Și îmi dau seama cât de retardată și nervoasă eram din cauza unei pene de curent produse în timp ce eu încercam să îmi scriu atestatul :))






Și după ce am rezolvat-o cu Enel-ul, i-am scris o scrisoare Bacalaureatului, pe care o puteți citi mai jos sau aici:



Dragă Bacalaureat,
Te-am așteptat...

Doisprezece ani de zile
Am tot sperat că scap de tine
Și acum în prag de Bac
Mă ia durerea de cap.

La mate și la română 
Învăț de o săptămână
La algebră nu sunt bună
Și româna mă frământă.
Versuri, proză, analiză
Toate sunt într-o valiză.

Toți sperăm c-o să luăm Bacu
Dar mergem mai lent ca racu
Petrecem de-o lună-ntreagă
Profesorii să-nțeleagă:
Școala nu este de noi
Învățăm să nu fim boi
La mate și la română
Absențele se adună.

Am rămas iarăși la mate
Și diriga ne tot ceartă
Că toate-s la ea în spate.

Scrisoare de tip baladă
Eu ți-am scris azi la terasă;
Te doresc mai mult ca marea
Diploma-ți mi-e alinarea.

Cu drag,
Dianna


Și cam așa s-a încheiat cea de-a doua lună din anul 2013...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu