Regula nr 1:

Have fun and share! :).

luni, 20 ianuarie 2014

Revelație

De astăzi începe sesiunea. 

Cel mai bun început pentru o postare de acest gen. De astăzi începe sesiunea și nu știu ce/cum să fac să reușesc la toate examenele.

De ce?

Iubesc matematica și iubesc programa pentru Bacalaureat și aș lucra zi și noapte genul acela de exerciții. Îmi place să îi ajut pe alții cu materia de Bac și mi-ar plăcea să ies din facultatea asta ca să pot ajuta și mai mulți copii. 

Sincer.

Însă, cred că mi-am greșit facultatea. Cred că nu am luat cea mai bună decizie venind la o facultate de stat, unde profesorii se grăbesc să își predea materia, nu e nimeni interesat de ceea ce ai înțeles tu sau nu. Și cred că materia este exagerat de multă pentru ceea ce vreau eu să fac în viitor. În fine, ideea principală a articolului este că nu vreau să renunț, însă atunci când simți că ceea ce faci nu faci pentru tine, ci faci pentru a putea să faci altceva, trăiești un sentiment destul de debusolant.

Prin asta trec eu acum: nu știu ce să fac, nu știu dacă e bine să rămân în această facultate și să mă chinui cu materia ”minunată” sau să renunț, să îmi reiau visul de a dat la Jurnalism și să păstrez matematica la nivel de hobby. 

Nu știu dacă voi reuși să iau examenele, nu știu dacă voi putea să ajung unde vreau eu să ajung sau să îmi realizez toate visele pe care le am și care apar aici de atâta amar de vreme...
Nu știu dacă ceea ce fac acum mă va ajuta în ceea ce vreau să devin. Nu știu dacă merit să sacrific atâția neuroni pentru această pasiune și habar nu am dacă îmi voi duce la capăt aceste vise.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu