Regula nr 1:

Have fun and share! :).

sâmbătă, 8 februarie 2014

Vânzător sau cumpărător?

Cred că toți ne-am gândit măcar o dată în viață cum ar fi să ne începem propria afacere, să fie una prosperă și să ajungem multimilionari. Ei bine, nu știu cât de adevărat poate deveni acest vis pentru majoritatea dintre noi, dar, pentru că tot trăim din ce în ca mai mult în lumea online, vreau să vă prezint un nou concept de vânzări online.

Exemplul de promovare al celor de la Mr Mart este chiar unul la care mulți dintre noi deja se gândesc, și anume vacanța de vară, concediul bine meritat... 
 

În cazul în care nu vi se pare diferit față de site-urile asemănătoare, urmează să vă spun că Mr Mart nu se axează pe planuri locale, ci pe plan global; asta înseamnă că poți cumpăra de oriunde și poți interacționa cu vânzători sau cumpărători din întreaga lume. 

De asemenea, dacă până acum, pentru a căuta produse pe internet, trebuia să caut pe diferite site-uri ofertele cele mai bune, aici am optiunea de a-mi descrie cererea (produsul sau serviciul de care am nevoie), astfel încât cei care au produsul/ serviciul (vânzătorii) să îmi poată face oferte relevante căutărilor mele. Acest tip de ”comerț” se numește licitație inversă. Dacă până acum aveam produsul oferit de vânzător și cumpărătorii licitau prețul, în cazul conceptului Mr Mart, avem cererea cumpărătorului, dar vânzătorii sunt cei care licitează prețul.

Un alt punct forte al platformei Mr Mart este optiunea de a-ți promova anunțurile, fie ele cereri sau oferte, prin intermediul punctelor sociale. Tot ce trebuie să faci este să folosești cele 5 rețele sociale puse la dispoziție. Pentru fiecare like, share, tweet, etc vei primi puncte sociale.

Voi ce părere aveți despre acest nou concept?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu